Faceți căutări pe acest blog

marți, 18 octombrie 2016

CSU Craiova 2-1 FC Dinamo - inceputul demiterii lui Andone?

    Dinamo nu trece prin cea mai bună perioadă a sezonului. După 12 etape, echipa antrenată de Ioan Andone a bifat al 3-lea eșec consecutiv cu CSU Craiova(scor 2-1), clasându-se pe un loc ”umilitor” pentru formația din Ștefan cel Mare. Acest rezultat a adus multă agitație în tabăra roș-albă, prin presă speculându-se deja demiterea antrenorului și aducea lui tehnicianul Cosmin Contra.
    La sfârșitul meciul, Ioan Andone a declarat că: ”Sunt dezamagit de rezultat, de joc am avut ocazii, ne-am creat, am avut posesie, am contribuit la un joc spectaculos. Nu am obtinut cele trei puncte din cauza unor greseli, care persista, am avut un arbitru extraordinar, a lasat jocul liber. Noi suferim, ne-am pierdut din incredere, ne-am pierdut din atitudine. Vrem, dar avem probleme de concentrare. Am pierdut goluri puerile, centrare la coltul scurt. Din pacate, trebuie sa incercam sa aratam altceva. Am tot lotul valid, daca pierdem cu Pandurii pierdem play-offul.”
    Doza lui extrem de mare de optimism(exemplu: cele 6 puncte pe care le dorește cu Concordia Chiajna și Botoșani) a dus mereu la...NIMIC. Dar oare de ce?
    Inceputul a fost unul foarte bun (victorie frumoasă reușită împotriva Astrei, scor 4-1), dar după aceea a început scârțâiala. Scârț,scârț, scârț, până când Dinamo a ajuns să tremure pe o poziție de play-out(locul 8).
    Fanii dinamoviști au reacționat imediat, făcând astfel un sodaj dacă i-a ”sunat” ceasul tehnicianului dinamovist.(link către sondaj).
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu